jueves, 22 de noviembre de 2007

CRITERIOS DE EVALUACIÓN /CRITERIS D'AVALUACIÓ

CRITERIS I PROCEDIMENTS D'AVALUACIÓ I DE QUALIFICACIÓ.

L'avaluació no s'entén com a un acte únic i concret sinó que és un procés integrat dins de tot el sistema d'ensenyament-aprenentatge. Per tal de superar el mòdul els alumnes hauran de:

1. Exposar i analitzar les habilitats bàsiques aquàtiques.

2. Identificar i relacionar jocs per a la familiarització, la flotació, la respiració i la propulsió bàsica.

3. A partir d'un cas o situació concreta, d'adaptació al medi aquàtic, elaborar correctament la programació.

4. Interpretar correctament els resultats de les proves específiques d'adaptació al medi aquàtic.

5. Identificar i relacionar els exercicis d'aplicació i assimilació als diferents estils de natació.

6. A partir d'un cas o situació concreta, d'aprenentatge-animació de qualsevol activitat aquàtica, elaborar i dur a terme correctament la programació.

7. Exposar i analitzar els distints models tècnics dels estils de natació.